Penggunaan Response to Intervention (RTI) dalam penyelesaian masalah matematik berayat bagi murid berpencapaian rendah di sekolah rendah
Tujuan kajian ini adalah untuk mengkaji dan menganalisis faktor-faktor yang menyebabkan murid tidak menguasai kemahiran menyelesaikan masalah matematik berayat, memperihalkan bagaimana mereka yang berpencapaian rendah menyelesaikan masalah matematik dan sebab kenapa mereka tidak menguasai kemahiran...
Saved in:
主要作者: | |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English English |
出版: |
2017
|
主題: | |
在線閱讀: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/38991/1/24%20PAGES.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/38991/2/FULLTEXT.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/38991/ |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|