Penggunaan Response to Intervention (RTI) dalam penyelesaian masalah matematik berayat bagi murid berpencapaian rendah di sekolah rendah

Tujuan kajian ini adalah untuk mengkaji dan menganalisis faktor-faktor yang menyebabkan murid tidak menguasai kemahiran menyelesaikan masalah matematik berayat, memperihalkan bagaimana mereka yang berpencapaian rendah menyelesaikan masalah matematik dan sebab kenapa mereka tidak menguasai kemahiran...

全面介紹

Saved in:
書目詳細資料
主要作者: Narawi Abu Bakar
格式: Thesis
語言:English
English
出版: 2017
主題:
在線閱讀:https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/38991/1/24%20PAGES.pdf
https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/38991/2/FULLTEXT.pdf
https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/38991/
標簽: 添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!