Analisis Faktor Penentu Kualiti Pengurusan Zakat: Kajian Terhadap Lembaga Zakat Selangor (LZS) di Sepang
Kualiti perkhidmatan adalah satu elemen penting dalam menilai keupayaan institusi untuk memenuhi matlamatnya. Objektif kertas ini adalah untuk melihat faktor yang dijangka mempengaruhi kualiti perkhidmatan institusi zakat khususnya di daerah Sepang dengan menggunakan model SERVQUAL yang mempunyai li...
Saved in:
Main Authors: | Maryam Abd Rashid, Hairunnizam Wahid, Sanep Ahmad |
---|---|
格式: | Article |
語言: | Malay |
出版: |
Universiti Sains Islam Malaysia
2019
|
主題: | |
在線閱讀: | http://ddms.usim.edu.my:80/jspui/handle/123456789/18139 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Cadangan Mewujudkan Logo Pengiktirafan Zakat Perniagaan: Kajian Terhadap Usahawan Muslim di Selangor
由: Faezy Adenan, et al.
出版: (2019) -
Kesan Bantuan Zakat Terhadap Kualiti Hidup: Kajian Kes Asnaf Fakir dan Miskin
由: Hairunnizam Wahid, et al.
出版: (2012) -
UKM tawar perkhidmatan kaunter zakat
由: Anon
出版: (2014) -
Pembiayaan Mikro Dalam Kalangan Usahawan Asnaf Di Lembaga Zakat Selangor (LZS)
由: Ibrahim, Muhammad Anas
出版: (2018) -
Amil dalam institut zakat kontemporari : kajian di Lembaga Zakat Selangor (LZS) / Hairullfazli bin Mohammad Som
由: Mohammad Som, Hairullfazli
出版: (2009)