Pengajaran bermodul di sekolah menengah : perubahan konsep para pelajar tingkatan empat dalam pembelajaran mata pelajaran fizik
Perubahan konsep telah menarik perhatian para penyelidik Pendidikan Fizik sebagai salah satu aspek penting yang perlu diberi pertimbangan dan juga kajian. Dalam konteks kajian yang telah dijalankan, usaha telah dibuat untuk mengkaji perubahan konsep di kalangan para pelajar tingkatan empat. Seramai...
Saved in:
主要作者: | |
---|---|
格式: | Article |
語言: | English |
出版: |
Penerbit UTM Press
1998
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.utm.my/id/eprint/12260/1/ShaharomNoordin1998_PengajaranBermoduldiSekolahMenengah.pdf http://eprints.utm.my/id/eprint/12260/ |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|