Skip to content
VuFind
  • Your Account
  • Log Out
  • Login
  • Theme
    • Bootstrap
    • MALrep
  • Language
    • English
    • 日本語
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • اللغة العربية
Advanced
  • Persepsi pelajar terhadap pemb...
  • Holdings
  • Cite this
  • Text this
  • Email this
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
  • Save to List
Cover Image

Persepsi pelajar terhadap pembelajaran berasaskan permainan melalui aplikasi frogplay dalam topik kata ganda

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Abd. Halim, Noor Dayana, Zakaria, Nur Fadhilah
Format: Conference or Workshop Item
Published: 2018
Subjects:
LB Theory and practice of education
Online Access:http://eprints.utm.my/id/eprint/83271/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
  • Holdings
  • Description
  • Comments
  • Similar Items
  • Staff View

Internet

http://eprints.utm.my/id/eprint/83271/

Similar Items

  • lmplementasi model gamifikasi pembelajaran ARCS+G dalam aplikasi FrogPlay
    by: Kamarul Shukri, Mat Teh, et al.
    Published: (2017)
  • Aplikasi Pembelajaran Berasaskan Projek melalui kaedah penilaian Pendidikan Berasaskan Hasil bagi topik \'Ekosistem Terancam\'
    by: Nitce Isa Medina Machmudi Isa
    Published: (2013)
  • Pembangunan aplikasi pembelajaran berasaskan permainan dalam talian (PBPDT) bagi topik kebarangkalian mudah dan kesannya terhadap pencapaian murid tingkatan dua
    by: Norhayati Yusoff
    Published: (2022)
  • Kesan pembelajaran berasaskan permainan digital terhadap pencapaian dan penerimaan murid bagi topik alatan jahitan
    by: Sanderasaidar, Asante
    Published: (2021)
  • Kesan penggunaan aplikasi Plickers dalam pembelajaran topik imbuhan berasaskan gamifikasi terhadap pelajar tahun
    by: Tan, Cheng Rui
    Published: (2021)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • Explore Channels
  • Course Reserves
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips
  • Ask a Librarian
  • FAQs
Loading...