Hak dan tanggungjawab bank terhadap pelanggan
Kertas kerja ini bertujuan untuk menyenaraikan dan membincangkan tanggungiawab bank kepada pelanggan dan hak-hak sesebuah bank. Ini kerana kebanyakan hak dan tanggungjawab tersebut tidak dinyatakan dalam akta secara jelas tetapi kebanyakkannya adalah dari kes-kes yang telah diputuskan oleh mahkamah...
Saved in:
Main Authors: | Mohd Ali @ Ramli, Azlin Namili, Md Ismail, Che Thalbi |
---|---|
格式: | Conference or Workshop Item |
语言: | English |
出版: |
2001
|
主题: | |
在线阅读: | http://repo.uum.edu.my/10804/1/Azl.pdf http://repo.uum.edu.my/10804/ http://lintas.uum.edu.my:8080/elmu/index.jsp?module=webopac-l&action=fullDisplayRetriever.jsp&szMaterialNo=0000200180 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Menyediakan tempat dan sistem kerja yang selamat: Standard tanggungjawab majikan
由: Md Ismail, Che Thalbi
出版: (2004) -
Perjuangkan hak seiring tanggungjawab
由: Ab Aziz, Shamrahayu
出版: (2010) -
Hak dan tanggungjawab staff/pekerja universiti mengikut undang-undang
由: Nik Mahmod, Nik Ahmad Kamal
出版: (2015) -
Hak Bersuara dan Perundangan Pemberi Maklumat di Malaysia, Amerika Syarikat dan United Kingdom
由: Mohd Ali @ Ramli, Azlin Namili, et al.
出版: (2016) -
Akta perhimpunan aman 2012: pelaksanaan hak dan tanggungjawab bersama dalam memelihara ketenteraman awam
由: Mohd Rosli, Yusof
出版: (2018)