Keberkesanan pendekatan Flipped Classroom dalam pembelajaran sains di sekolah rendah
Keberkesanan pendekatan Flipped Classroom dalam pembelajaran sains di sekolah rendah by Mohamed Noh Noraini, Abdullah Norazilawati, Wong Kung Teck, Hamzah Mahizer,
Saved in:
主要作者: | Mohamed Noh Noraini, Abdullah Norazilawati, Wong Kung Teck, Hamzah Mahizer, |
---|---|
格式: | article |
語言: | zsm |
出版: |
Universiti Pendidikan Sultan Idris
2017
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3509 https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3509 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Pembinaan dan penilaian makmal maya (Nora VLab) untuk menerapkan kemahiran proses Sains dalam kalangan murid
由: Abdullah Norazilawati, Mohamed Noh Noraini, Wong Kung Teck, Hamzah Mahizer,
出版: (2016) -
Kesediaan guru sains dan matematik dalam pelaksanaan Kurikulum Standard Sekolah Rendah
由: Abdullah Norazilawati, Mohd Noh Noraini, Hamzah Mahizer, Nik Yusuf Nik Azmah, Omar Rumaizah,
出版: (2014) -
Keberkesanan pendekatan Flipped Classroom dalam aplikasi Google Classroom bagi subjek reka bentuk dan teknologi
由: Ratnam, Suganthamalar
出版: (2021) -
Kesan pendekatan pembelajaran koperatif teradun 'Flipped Classroom' terhadap prestasi dan tahap kemahiran koperatif pelajar dalam pembelajaran sains
由: Zainal, Nurhayati
出版: (2021) -
Keberkesanan pendekatan pembelajaran koperatif dalam topik adjektif dalam kalangan pelajar sekolah rendah
由: Duraisamy, Thilaghawathi, et al.
出版: (2012)