Pengurusan dan Strategi: Campuran Pemasaran: Strategi 4Cs / Dr. Wan Normila Mohamad ... [et al.]

Kunci kejayaan kepada sesebuah syarikat atau perniagaan adalah bergantung kepada strategi pemasaran yang baik dan sistematik. Situasi semasa di era Endemik memberi impak yang sangat mendalam dalam perancangan perniagaan bagi memastikan perniagaan yang dibina kekal berjaya memerlukan strategi pemasar...

全面介紹

Saved in:
書目詳細資料
Main Authors: Mohamad, Wan Normila, Mohd Mahyideen, Jamilah, Yaakob, Hafisah, Mohamad Rusli, Nurhanani Aflizan
格式: Article
語言:English
出版: Universiti Teknologi MARA, Negeri Sembilan 2023
主題:
在線閱讀:https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/82404/1/82404.pdf
https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/82404/
標簽: 添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!

相似書籍