Elemen transformatif dan akulturasi diri dari pengalaman tahun pertama pengajian di universiti awam Malaysia sebagai wasilah prestasi pencapaian akademik pelajar antarabangsa
Aspek akademik memainkan peranan vital sebagai elemen transformatif yang berperanan membawa perubahan ke dalam kehidupan setiap individu. Antara matlamat utama pelajar menyambung pengajian di luar negara ialah bagi memperoleh pendidikan berkualiti tinggi. Pengalaman tahun pertama dianggap fasa penti...
保存先:
類似資料
-
Melestarikan Matlamat Pembangunan Mampan (SDGs) 2030 Di Institusi Pengajian Tinggi (IPT)
著者:: Mohd Hairy Ibrahim, 等
出版事項: (2022) -
Buletin UTHM Edisi 5/2021
著者:: Raja Mohd Rasi, Raja Zuraidah
出版事項: (2021) -
Comparative changes in psychological mindedness, mindfulness, and concordance attitudes between online and face-to-face undergraduate psychiatry education in a university in Borneo, Malaysia
著者:: Pang, Nicholas Tze Ping, 等
出版事項: (2021) -
Buletin UTHM Edisi 6 / 2021
著者:: Raja Mohd Rasi, Prof. Madya Ts. Dr. Raja Zuraidah
出版事項: (2021) -
Tinjauan awal perlaksanaan program mentor-mentee dalam kalangan pelajar di sebuah universiti awam di Kota Kinabalu
著者:: Jusiah Idang, 等
出版事項: (2016)