Elemen transformatif dan akulturasi diri dari pengalaman tahun pertama pengajian di universiti awam Malaysia sebagai wasilah prestasi pencapaian akademik pelajar antarabangsa
Aspek akademik memainkan peranan vital sebagai elemen transformatif yang berperanan membawa perubahan ke dalam kehidupan setiap individu. Antara matlamat utama pelajar menyambung pengajian di luar negara ialah bagi memperoleh pendidikan berkualiti tinggi. Pengalaman tahun pertama dianggap fasa penti...
保存先:
インターネット
https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/33001/1/Elemen%20transformatif%20dan%20akulturasi%20diri%20dari%20pengalaman%20tahun%20pertama%20pengajian%20di%20universiti%20awam%20Malaysia%20.ABSTRACT.pdfhttps://eprints.ums.edu.my/id/eprint/33001/2/ELEMEN%20TRANSFORMATIF%20DAN%20AKULTURASI%20DIRI%20DARI%20PENGALAMAN%20TAHUN%20PERTAMA%20PENGAJIAN%20DI%20UNIVERSITI%20AWAM%20MALAYSIA.pdf
https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/33001/
https://www.researchgate.net/publication/353018965_ELEMEN_TRANSFORMATIF_DAN_AKULTURASI_DIRI_DARI_PENGALAMAN_TAHUN_PERTAMA_PENGAJIAN_DI_UNIVERSITI_AWAM_MALAYSIA_SEBAGAI_WASILAH_PRESTASI_PENCAPAIAN_AKADEMIK_PELAJAR_ANTARABANGSA