Persepsi dan penerimaan pengguna di Kota Kinabalu terhadap perniagaan produk makanan yang dihasilkan dari rumah
Perniagaan produk makanan yang dihasilkan dari rumah (Homemade Food Business) semakin menjadi pilihan pengguna pada masa kini. Ramai orang mula menceburi diri dalam perniagaan jenis ini. Justeru, kajian ini adalah bertujuan untuk menentukan persepsi dan tahap penerimaan pengguna terhadap perniagaan...
Saved in:
主要作者: | |
---|---|
格式: | Academic Exercise |
語言: | English English |
出版: |
2020
|
主題: | |
在線閱讀: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/35611/1/24%20PAGES.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/35611/2/FULLTEXT.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/35611/ |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|