Persepsi dan penerimaan pengguna di Kota Kinabalu terhadap perniagaan produk makanan yang dihasilkan dari rumah

Perniagaan produk makanan yang dihasilkan dari rumah (Homemade Food Business) semakin menjadi pilihan pengguna pada masa kini. Ramai orang mula menceburi diri dalam perniagaan jenis ini. Justeru, kajian ini adalah bertujuan untuk menentukan persepsi dan tahap penerimaan pengguna terhadap perniagaan...

全面介紹

Saved in:
書目詳細資料
主要作者: Siti Rosniefa Mohd Yusop
格式: Academic Exercise
語言:English
English
出版: 2020
主題:
在線閱讀:https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/35611/1/24%20PAGES.pdf
https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/35611/2/FULLTEXT.pdf
https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/35611/
標簽: 添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!