Kesan pembelajaran sains berasaskan projek dan pendekatan stem terhadap lima dimensi sifat kreativiti saintifik murid tahun lima

Gelombang transformasi pendidikan sains pada masa kini memerlukan pengintegrasian Sains, Teknologi, Kejuruteraan dan Matematik (STEM) dengan pembelajaran berasaskan projek (PBP) untuk mencungkil kreativiti dalam kalangan pelajar. Kajian ini dijalankan untuk menentukan kesan Pembelajaran Berasaskan P...

全面介紹

Saved in:
書目詳細資料
主要作者: Norjanah Ambo
格式: Thesis
語言:English
English
出版: 2019
主題:
在線閱讀:https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/35685/1/ABSTRACT.pdf
https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/35685/2/FULLTEXT.01.pdf
https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/35685/
標簽: 添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!