Kesan pembelajaran sains berasaskan projek dan pendekatan stem terhadap lima dimensi sifat kreativiti saintifik murid tahun lima
Gelombang transformasi pendidikan sains pada masa kini memerlukan pengintegrasian Sains, Teknologi, Kejuruteraan dan Matematik (STEM) dengan pembelajaran berasaskan projek (PBP) untuk mencungkil kreativiti dalam kalangan pelajar. Kajian ini dijalankan untuk menentukan kesan Pembelajaran Berasaskan P...
Saved in:
主要作者: | |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English English |
出版: |
2019
|
主題: | |
在線閱讀: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/35685/1/ABSTRACT.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/35685/2/FULLTEXT.01.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/35685/ |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|