Kesan penggunaan mnemonik “siasat” berbantukan jadual pendaraban indeks dan pembelajaran koperatif terhadap pencapaian matematik pelajar berpencapaian rendah
Pelajar berpencapian rendah sering mengalami masalah dalam pembelajaran matematik khasnya dalam Pendaraban Indeks, salah satu tajuk yang perlu dikuasai oleh pelajar. Oleh itu, kajian ini bertujuan untuk menentukan kesan penggunaan teknik mnemonik akronim SIASAT berbantukan jadual pendaraban indeks d...
Saved in:
Main Authors: | , |
---|---|
格式: | Article |
語言: | English English |
出版: |
Global Academic Excellence
2023
|
主題: | |
在線閱讀: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/37896/1/ABSTRACT.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/37896/2/FULL%20TEXT.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/37896/ http://dx.doi.org/10.35631/IJEPC.851012 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
成為第一個發表評論!