Keterlibatan murid Kolej Vokasional berpencapaian rendah dalam pengajaran dan pembelajaran Matematik menerusi pendekatan ‘Q-methodology’
Keterlibatan dilihat sebagai konstruk penting yang berkait rapat dengan pencapaian murid. Kajian ini dijalankan bertujuan untuk melihat keterlibatan murid Kolej Vokasional berpencapaian rendah dalam Matematik sama ada keterlibatan tingkah laku, keterlibatan kognitif atau keterlibatan afektif serta m...
Saved in:
Main Authors: | , , |
---|---|
格式: | Article |
語言: | Malay |
出版: |
Universiti Pendidikan Sultan Idris
2016
|
在線閱讀: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/54193/1/Keterlibatan%20murid%20Kolej%20Vokasional%20berpencapaian%20rendah%20.pdf http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/54193/ https://ejournal.upsi.edu.my/article/2016AR001119 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|