Keterlibatan murid Kolej Vokasional berpencapaian rendah dalam pengajaran dan pembelajaran Matematik menerusi pendekatan ‘Q-methodology’

Keterlibatan dilihat sebagai konstruk penting yang berkait rapat dengan pencapaian murid. Kajian ini dijalankan bertujuan untuk melihat keterlibatan murid Kolej Vokasional berpencapaian rendah dalam Matematik sama ada keterlibatan tingkah laku, keterlibatan kognitif atau keterlibatan afektif serta m...

全面介紹

Saved in:
書目詳細資料
Main Authors: Marham, Marsilah Anum, Mohd Ayub, Ahmad Fauzi, Ahmad Tarmizi, Rohani
格式: Article
語言:Malay
出版: Universiti Pendidikan Sultan Idris 2016
在線閱讀:http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/54193/1/Keterlibatan%20murid%20Kolej%20Vokasional%20berpencapaian%20rendah%20.pdf
http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/54193/
https://ejournal.upsi.edu.my/article/2016AR001119
標簽: 添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!