Persepsi pelajar kolej vokasional berpencapaian rendah terhadap matematik menerusi pendekatan 'Q-methodology'

Kajian ini bertujuan untuk melihat persepsi pelajar kolej vokasional berpencapaian rendah dalam Matematik terhadap Matematik serta mengenalpasti faktor yang mempengaruhi individu untuk belajar Matematik sama ada faktor individu (efikasi kendiri dan kepercayaan individu), faktor guru (gaya pengajaran...

全面介绍

Saved in:
书目详细资料
Main Authors: Marham, Marsilah Anum, Mohd Ayub, Ahmad Fauzi, Ahmad Tarmizi, Rohani
格式: Conference or Workshop Item
语言:English
出版: Faculty of Educational Studies, Universiti Putra Malaysia 2016
在线阅读:http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/60133/1/53-4.pdf
http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/60133/
标签: 添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!