Pendekatan Tiga Dimensi Multimedia Bagi Meningkat Kemahiran Visualisasi Spatial Di Kalangan Pelajar Kognitif Rendah Dalam Tajuk Pelan Dan Dongakan

Kajian ini bertujuan mengkaji kesan animasi 3D berbeza tahap realistik dalam koswer multimedia terhadap pengajaran dan pembelajaran mata pelajaran Matematik bagi tajuk Pelan dan Dongakan. This study examined the effects of Three Dimensional Multimedia (3DM) animations with different realistic le...

وصف كامل

محفوظ في:
التفاصيل البيبلوغرافية
المؤلف الرئيسي: Abdul Rahman, Abdul Rashid
التنسيق: أطروحة
اللغة:English
منشور في: 2008
الموضوعات:
الوصول للمادة أونلاين:http://eprints.usm.my/10030/1/PENDEKATAN_TIGA_DIMENSI_MULTIMEDIA.pdf
http://eprints.usm.my/10030/
الوسوم: إضافة وسم
لا توجد وسوم, كن أول من يضع وسما على هذه التسجيلة!
id my.usm.eprints.10030
record_format eprints
spelling my.usm.eprints.10030 http://eprints.usm.my/10030/ Pendekatan Tiga Dimensi Multimedia Bagi Meningkat Kemahiran Visualisasi Spatial Di Kalangan Pelajar Kognitif Rendah Dalam Tajuk Pelan Dan Dongakan Abdul Rahman, Abdul Rashid T351-385 Mechanical drawing. Engineering graphics Kajian ini bertujuan mengkaji kesan animasi 3D berbeza tahap realistik dalam koswer multimedia terhadap pengajaran dan pembelajaran mata pelajaran Matematik bagi tajuk Pelan dan Dongakan. This study examined the effects of Three Dimensional Multimedia (3DM) animations with different realistic levels in an interactive multimedia courseware for teaching and learning Mathematics focused on Plan and Elevation. 2008-05 Thesis NonPeerReviewed application/pdf en http://eprints.usm.my/10030/1/PENDEKATAN_TIGA_DIMENSI_MULTIMEDIA.pdf Abdul Rahman, Abdul Rashid (2008) Pendekatan Tiga Dimensi Multimedia Bagi Meningkat Kemahiran Visualisasi Spatial Di Kalangan Pelajar Kognitif Rendah Dalam Tajuk Pelan Dan Dongakan. Masters thesis, Universiti Sains Malaysia.
institution Universiti Sains Malaysia
building Hamzah Sendut Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Sains Malaysia
content_source USM Institutional Repository
url_provider http://eprints.usm.my/
language English
topic T351-385 Mechanical drawing. Engineering graphics
spellingShingle T351-385 Mechanical drawing. Engineering graphics
Abdul Rahman, Abdul Rashid
Pendekatan Tiga Dimensi Multimedia Bagi Meningkat Kemahiran Visualisasi Spatial Di Kalangan Pelajar Kognitif Rendah Dalam Tajuk Pelan Dan Dongakan
description Kajian ini bertujuan mengkaji kesan animasi 3D berbeza tahap realistik dalam koswer multimedia terhadap pengajaran dan pembelajaran mata pelajaran Matematik bagi tajuk Pelan dan Dongakan. This study examined the effects of Three Dimensional Multimedia (3DM) animations with different realistic levels in an interactive multimedia courseware for teaching and learning Mathematics focused on Plan and Elevation.
format Thesis
author Abdul Rahman, Abdul Rashid
author_facet Abdul Rahman, Abdul Rashid
author_sort Abdul Rahman, Abdul Rashid
title Pendekatan Tiga Dimensi Multimedia Bagi Meningkat Kemahiran Visualisasi Spatial Di Kalangan Pelajar Kognitif Rendah Dalam Tajuk Pelan Dan Dongakan
title_short Pendekatan Tiga Dimensi Multimedia Bagi Meningkat Kemahiran Visualisasi Spatial Di Kalangan Pelajar Kognitif Rendah Dalam Tajuk Pelan Dan Dongakan
title_full Pendekatan Tiga Dimensi Multimedia Bagi Meningkat Kemahiran Visualisasi Spatial Di Kalangan Pelajar Kognitif Rendah Dalam Tajuk Pelan Dan Dongakan
title_fullStr Pendekatan Tiga Dimensi Multimedia Bagi Meningkat Kemahiran Visualisasi Spatial Di Kalangan Pelajar Kognitif Rendah Dalam Tajuk Pelan Dan Dongakan
title_full_unstemmed Pendekatan Tiga Dimensi Multimedia Bagi Meningkat Kemahiran Visualisasi Spatial Di Kalangan Pelajar Kognitif Rendah Dalam Tajuk Pelan Dan Dongakan
title_sort pendekatan tiga dimensi multimedia bagi meningkat kemahiran visualisasi spatial di kalangan pelajar kognitif rendah dalam tajuk pelan dan dongakan
publishDate 2008
url http://eprints.usm.my/10030/1/PENDEKATAN_TIGA_DIMENSI_MULTIMEDIA.pdf
http://eprints.usm.my/10030/
_version_ 1696977039549005824
score 13.252575