A Phenomenological Study Of Mentors’ And Mentees’ Reaction In The Native Speaker Programme Of A Rural Primary School In Perak
Kajian ini mengkaji reaksi mentor dan mentee di sebuah sekolah luar bandar di negeri Perak. Program Penutur Jati telah dijalankan di sekolah-sekolah rendah yang terpilih di Malaysia dari tahun 2011 sehingga 2013. Mentor yang berasal dari luar negara telah diletakkan di sekolah rendah tempatan untuk...
Saved in:
主要作者: | Ong, Mei Yun |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English |
出版: |
2015
|
主题: | |
在线阅读: | http://eprints.usm.my/31851/1/ONG_MEI_YUN_24%28NN%29.pdf http://eprints.usm.my/31851/ |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Mentor mentee Programme
由: Dyg Asmah, Awg Hamdan
出版: (2014) -
Mentor-Mentee Programme for STEM education at Preschool
由: Connie Cassy Ompok, et al.
出版: (2020) -
Development of monitoring system for mentor-mentee programme
由: Norhamidi, Noralia Hazira, et al.
出版: (2023) -
Mentor-mentee programme for stem education at Preschool level
由: Connie Cassy Ompok, et al.
出版: (2020) -
Program Mentor Mentee
由: Harian Metro
出版: (2017)