Representasi Peranan Gender Dalam Iklan: Sebuah Tinjauan Ke Atas Sorotan Literatur
ndustri periklanan merupakan sebuah industri yang membangun secara pesat di seluruh dunia melalui bidang pemasaran. Iklan disampaikan kepada khalayaknya menggunakan pelbagai medium seperti televisyen, radio, laman sesawang, papan iklan, akhbar, majalah dan lain-lain lagi. Iklan tersebut bertujuan...
Saved in:
Main Authors: | Abdul Kuthoos, Haja Mydin, Endut, Noraida, Azmawati, Azman Azwan |
---|---|
格式: | Conference or Workshop Item |
语言: | English |
出版: |
2015
|
主题: | |
在线阅读: | http://eprints.usm.my/32015/1/Haja_Mydin_Bin_Abdul_Kuthoos%2C_Noraida_Binti_Endut%2C_Azman_Azwan_Azmawati.pdf http://eprints.usm.my/32015/ http://www.icmcc2015.usm.my/ |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Pendidikan Remaja Dalam Pusat Pemulihan Mencari Yang Ditinggalkan.
由: Kuthoos, Haja Mydin Abdul, et al.
出版: (2020) -
Exploring Lenggong Valley World Heritage Site’s Brand
Equity Dimensions
由: Noor, Shuhaida Md, et al.
出版: (2014) -
Cultivating Gender Sensitive Culture In The Malaysian Media Industry: A Critique And An Alternative.
由: Azmawati, Dr. Azman Azwan
出版: (2006) -
Representasi Kematian Soeharto Di Kompas Dan Media Indonesia: Analisis Wacana Kritikal
由: G.K Sitepu, Vinsensius
出版: (2016) -
Analisis Representasi Wanita Dalam Filem Komedi Seram Trilogi Hantu Kak Limah
由: Abdul Rahman, Muhamad Farid
出版: (2021)