Understanding The Concept Of School's Expansion From The Functional And Conflict Paradigms' Perspectives

Walaupun sekolah telah wujud sejak masa silam lagi, konsep pendidikan adalah berbeza merentas masa dan tempat, dari segi falsafah, hasil, akses kepada umum dan cara operasinya. Tetapi hanya selepas Perang Dunia Kedua barulah pendidikan menjadi terbuka kepada lebih ramai daripada kelompok populasi...

全面介紹

Saved in:
書目詳細資料
Main Authors: Hassan, Mohd Ali, Ismail, Hairul Nizam
格式: Article
語言:English
出版: Penerbit Universiti Sains Malaysia 2005
主題:
在線閱讀:http://eprints.usm.my/34234/1/JPP05Mohd_Ali_%2869-80%29B.pdf
http://eprints.usm.my/34234/
http://apjee.usm.my/APJEE_20_2005/JPP05Mohd%20Ali%20(69-80)B.pdf
標簽: 添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!