Understanding The Concept Of School's Expansion From The Functional And Conflict Paradigms' Perspectives
Walaupun sekolah telah wujud sejak masa silam lagi, konsep pendidikan adalah berbeza merentas masa dan tempat, dari segi falsafah, hasil, akses kepada umum dan cara operasinya. Tetapi hanya selepas Perang Dunia Kedua barulah pendidikan menjadi terbuka kepada lebih ramai daripada kelompok populasi...
Saved in:
Main Authors: | , |
---|---|
格式: | Article |
語言: | English |
出版: |
Penerbit Universiti Sains Malaysia
2005
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.usm.my/34234/1/JPP05Mohd_Ali_%2869-80%29B.pdf http://eprints.usm.my/34234/ http://apjee.usm.my/APJEE_20_2005/JPP05Mohd%20Ali%20(69-80)B.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|