Understanding The Concept Of School's Expansion From The Functional And Conflict Paradigms' Perspectives

Walaupun sekolah telah wujud sejak masa silam lagi, konsep pendidikan adalah berbeza merentas masa dan tempat, dari segi falsafah, hasil, akses kepada umum dan cara operasinya. Tetapi hanya selepas Perang Dunia Kedua barulah pendidikan menjadi terbuka kepada lebih ramai daripada kelompok populasi...

全面介绍

Saved in:
书目详细资料
Main Authors: Hassan, Mohd Ali, Ismail, Hairul Nizam
格式: Article
语言:English
出版: Penerbit Universiti Sains Malaysia 2005
主题:
在线阅读:http://eprints.usm.my/34234/1/JPP05Mohd_Ali_%2869-80%29B.pdf
http://eprints.usm.my/34234/
http://apjee.usm.my/APJEE_20_2005/JPP05Mohd%20Ali%20(69-80)B.pdf
标签: 添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!