Kesan Pembelajaran Berasaskan Komuniti Dalam Sains Informal Ke Atas Kemahiran Membuat Keputusan, Efikasi Kendiri Dan Pembelajaran Terarah Kendiri Dalam Kalangan Pelajar Tingkatan Empat

Secara umumnnya, pengajaran sains secara formal di sekolah masih dilaksanakan dengan cara lama iaitu dengan menekankan cara hafalan fakta, konsep mahupun prinsip dan tidak berfokus kepada aktiviti pemikiran kritikal seperti kemahiran membuat keputusan.Pendekatan ini menyebabkan pelajar pasif menghad...

全面介紹

Saved in:
書目詳細資料
主要作者: Abdul Razak, Shuhairi
格式: Thesis
語言:English
出版: 2014
主題:
在線閱讀:http://eprints.usm.my/52222/1/Pages%20from%2000001783601.pdf
http://eprints.usm.my/52222/
標簽: 添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!