Pandangan, Amalan Dan Cabaran Guru Prasekolah Terhadap Penerapan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi Melalui Aktiviti Bermain Dalam Komponen Sains Awal

Elemen Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT) telah termaktub dalam Kurikulum Standard Prasekolah Kebangsaan (KSPK) Semakan 2017, iaitu selepas empat tahun KBAT ditransformasikan dalam sistem pendidikan di Malaysia. Sehubungan itu, kajian ini bertujuan untuk meneroka pandangan, mengenalpasti amal...

全面介绍

Saved in:
书目详细资料
主要作者: Rasid, Norhailee Abdul
格式: Thesis
语言:English
出版: 2022
主题:
在线阅读:http://eprints.usm.my/59386/1/NORHAILEE%20BINTI%20ABDUL%20RASID%20-%20TESIS%20cut.pdf
http://eprints.usm.my/59386/
标签: 添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!