Pandangan, Amalan Dan Cabaran Guru Prasekolah Terhadap Penerapan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi Melalui Aktiviti Bermain Dalam Komponen Sains Awal
Elemen Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT) telah termaktub dalam Kurikulum Standard Prasekolah Kebangsaan (KSPK) Semakan 2017, iaitu selepas empat tahun KBAT ditransformasikan dalam sistem pendidikan di Malaysia. Sehubungan itu, kajian ini bertujuan untuk meneroka pandangan, mengenalpasti amal...
Saved in:
Main Author: | Rasid, Norhailee Abdul |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2022
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/59386/1/NORHAILEE%20BINTI%20ABDUL%20RASID%20-%20TESIS%20cut.pdf http://eprints.usm.my/59386/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pandangan, Amalan Dan Cabaran Guru
Prasekolah Terhadap Penerapan
Kemahiran Berfikir Aras Tinggi
Melalui Aktiviti Bermain Dalam
Komponen Sains Awal
by: Rasid, Norhailee Abdul
Published: (2022) -
Pembinaan modul belajar melalui bermain dalam pembelajaran awal matematik kanak-kanak prasekolah
by: Mohamad Ashari, Zakiah, et al.
Published: (2015) -
Persepsi ibu bapa terhadap aktiviti belajar melalui bermain bagi kanak-kanak prasekolah
by: Masyetah Munawwarah Abu Bakar Sedek
Published: (2021) -
Penerapan kemahiran berfikir aras tinggi melalui model stesen rotasi pelbagai Mod
by: Zakaria @ Othman, Suhaimi, et al.
Published: (2014) -
Perkembangan kecerdasan spiritual kanak kanak prasekolah melalui bermain
by: Iylia Dayana Shamsudin
Published: (2013)