Tahap Kemahiran Visualisasi Dan Gaya Pembelajaran Pelajar-Pelajar Daerah Johor Bahru Dalam Mata Pelajaran Lukisan Kejuruteraan
Mata pelajaran Lukisan Kejuruteraan (LK) memerlukan seseorang pelajar yang mempelajarinya menguasai kemahiran visualisasi. Tujuan kajian yang dijalankan adalah untuk mengenalpasti tahap kemahiran visualisasi dalam kalangan pelajar tingkatan empat yang mempelajari mata pelajaran Lukisan Kejuruteraan...
Saved in:
Main Authors: | Nordin, Mohd. Safarin, Abdul Razak, Diyana |
---|---|
格式: | Article |
语言: | English |
出版: |
2010
|
主题: | |
在线阅读: | http://eprints.utm.my/id/eprint/10195/2/Diyana_Binti_Abdul_Razak.pdf http://eprints.utm.my/id/eprint/10195/ |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Kemahiran visualisasi dan gaya pembelajaran pelajar-pelajar sekolah-sekolah menengah daerah Johor Bahru dalam mata pelajaran Lukisan Kejuruteraan
由: Nordin, Mohd Safarin, et al.
出版: (2010) -
Tahap kemahiran visualisasi dan gaya pembelajaran pelajar-pelajar bidang kejuruteraan UTM Skudai
由: Nik Ab. Rahman, Nik Hetty Eliya
出版: (2010) -
Pengaruh pencapaian akademik dan tahap memori visual jangka pendek terhadap tahap kemahiran visualisasi murid yang mengambil mata pelajaran Lukisan Kejuruteraan
由: Abang Ibrahim, Dayang Suryati, et al.
出版: (2015) -
Kesan kaedah pengajaran lukisan kejuruteraan menggunakan pendekatan serentak pemodelan bongkah tiga dimensi terhadap kemahiran visualisasi pelajar
由: Nordin, Mohd. Safarin
出版: (2009) -
Kemahiran Visualisasi Dan Gaya Pembelajaran Pelajar Program Kejuruteraan Di Universiti Sains Malaysia
由: Gooh, Mo Lee, et al.
出版: (2012)