Kesan pembelajaran berasaskan permainan digital terhadap pencapaian dan penerimaan murid bagi topik alatan jahitan
Digital game-based is a combination of digital games and the teaching and learning process. Digital game-based learning is one of the platform that makes students more creative, focused, interested and encourages collaboration with peers through problem solving in teaching and learning process. Ther...
Saved in:
主要作者: | Sanderasaidar, Asante |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
2021
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.utm.my/id/eprint/102485/1/AsanteSanderasaidarMSP2021.pdf.pdf http://eprints.utm.my/id/eprint/102485/ http://dms.library.utm.my:8080/vital/access/manager/Repository/vital:150457 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kesan pembelajaran berasaskan permainan digital terhadap pencapaian Matematik dalam kalangan murid sekolah rendah
由: Sayed Yusoff Syed Hussain
出版: (2018) -
Pembangunan aplikasi pembelajaran berasaskan permainan dalam talian (PBPDT) bagi topik kebarangkalian mudah dan kesannya terhadap pencapaian murid tingkatan dua
由: Norhayati Yusoff
出版: (2022) -
Penerimaan murid tingkatan satu terhadap pembelajaran topik Operasi Asas Aritmetik melibatkan integer menggunakan permainan Damath
由: Nur Aina Munirah Che Abd Aziz
出版: (2021) -
Kesan kaedah permainan terhadap pencapaian topik pengalaman pranombor dan tingkah laku prososial murid prasekolah
由: Nurul Asyikin Ahmad
出版: (2018) -
Pembangunan Modul Pembelajaran Berasaskan Permainan bagi topik Hukum Gas Fizik tingkatan empat
由: Mohammad Nazri Munjong
出版: (2024)