Kerangka maklum balas keperibadian dalam e-pembelajaran
Maklum balas merupakan aspek yang penting dalam pembelajaran dan pengajaran (Mory, 1996). Bangert-Drown et al (1991) juga menekankan bahawa “ …sebarang teori yang menggambarkan pembelajaran sebagai satu proses yang berpengaruh yang mempunyai persefahaman di antara pelajar dan persekitaran mereka...
Saved in:
Main Authors: | Mailok, Ramlah, Tasir, Zaidatun, Yahya, Noraffandy |
---|---|
格式: | Book Section |
出版: |
Penerbit UTM
2007
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.utm.my/id/eprint/13546/ |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Pembentukan kerangka maklum balas mengikut kesesuaian pelajar
由: Mailok, Ramlah, et al.
出版: (2007) -
Pembentukan kerangka maklum balas mengikut kesesuaian pelajar
由: Mailok, Ramlah, et al.
出版: (2007) -
Sistem maklum balas personal berasaskan web menggunakan pendekatan logik kabur bagi kursus bahasa pengaturcaraan C++
由: Mailok, Ramlah
出版: (2010) -
Penjanaan personalization feedback dalam pembelajaran berasaskan web
由: Mailok, Ramlah, et al.
出版: (2008) -
Maklum balas pelajar IPT wajar dipertimbangkan
由: Utusan Sarawak
出版: (2019)