Tahap kesediaan guru terhdap pelaksanaan pembelajaran berasaskan kompetensi di Kolej Vokasional
Transformation of Vocational Education was introduced Competency Standards (Vocational) in the format of Vocational College Curriculum Standards with Competency Based Learning (CBL) concept as the added value of the existing curriculum. Teachers are implementer agent in curriculum transformation. Ge...
Saved in:
主要作者: | Mohd. Sukri, Nurulhuda |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
2013
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.utm.my/id/eprint/42005/5/NurulhudaMohdSukriMFP2013.pdf http://eprints.utm.my/id/eprint/42005/ |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Tahap kefahaman guru kolej vokasional terhadap elemen kurikulum standard kolej vokasional
由: Abdul Hamid Abdul Halim,
出版: (2016) -
Tahap kesediaan guru sains dalam penggunaan teknologi maklumat berasaskan komputer dalam proses pengajaran dan pembelajaran
由: Mohd. Hamzah, Mohd. Izham, et al.
出版: (2007) -
Pengaruh amalan pembelajaran profesional terhadap kepimpinan guru-guru Kolej Vokasional di Perak
由: Wan Ameera Farhah Wan Azahari
出版: (2019) -
Kemahiran guru vokasional dalam penyeliaan kerja amali pelajar di Kolej Vokasional
由: Hussain Ismail
出版: (2018) -
Kesediaan guru dalam pelaksanaan program LINUS di sekolah rendah
由: Rani Ruzaini,
出版: (2015)