Tingkah laku pengajaran guru Sekolah Menengah Kebangsaan dalam Daerah Muar menurut pengamatan murid

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Basar, Naimem
Format: Thesis
Published: 1999
Subjects:
Online Access:http://eprints.utm.my/id/eprint/44357/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my.utm.44357
record_format eprints
spelling my.utm.443572015-02-25T01:21:31Z http://eprints.utm.my/id/eprint/44357/ Tingkah laku pengajaran guru Sekolah Menengah Kebangsaan dalam Daerah Muar menurut pengamatan murid Basar, Naimem LB Theory and practice of education 1999 Thesis NonPeerReviewed Basar, Naimem (1999) Tingkah laku pengajaran guru Sekolah Menengah Kebangsaan dalam Daerah Muar menurut pengamatan murid. Masters thesis, Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education.
institution Universiti Teknologi Malaysia
building UTM Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Teknologi Malaysia
content_source UTM Institutional Repository
url_provider http://eprints.utm.my/
topic LB Theory and practice of education
spellingShingle LB Theory and practice of education
Basar, Naimem
Tingkah laku pengajaran guru Sekolah Menengah Kebangsaan dalam Daerah Muar menurut pengamatan murid
format Thesis
author Basar, Naimem
author_facet Basar, Naimem
author_sort Basar, Naimem
title Tingkah laku pengajaran guru Sekolah Menengah Kebangsaan dalam Daerah Muar menurut pengamatan murid
title_short Tingkah laku pengajaran guru Sekolah Menengah Kebangsaan dalam Daerah Muar menurut pengamatan murid
title_full Tingkah laku pengajaran guru Sekolah Menengah Kebangsaan dalam Daerah Muar menurut pengamatan murid
title_fullStr Tingkah laku pengajaran guru Sekolah Menengah Kebangsaan dalam Daerah Muar menurut pengamatan murid
title_full_unstemmed Tingkah laku pengajaran guru Sekolah Menengah Kebangsaan dalam Daerah Muar menurut pengamatan murid
title_sort tingkah laku pengajaran guru sekolah menengah kebangsaan dalam daerah muar menurut pengamatan murid
publishDate 1999
url http://eprints.utm.my/id/eprint/44357/
_version_ 1643651435243503616
score 13.252575