Kegagalan perkhidmatan: Implikasi kepada usahawan dalam industri perkhidmatan
Kualiti perkhidntatan telah menjadi pembolehubah yang sangat strategic dalam usaha organisasi untuk memuaskan dan mengekalkan pelanggan. la juga telah menjadi tonggak kepuasan pengguna, lantaran firma ingin menonjolkan ciri perkhidmatan mereka yang berbeza supaya dapat bersaing dalam pasaran kini....
Saved in:
Main Authors: | , |
---|---|
格式: | Conference or Workshop Item |
語言: | English |
出版: |
2002
|
主題: | |
在線閱讀: | http://repo.uum.edu.my/4306/1/zO.pdf http://repo.uum.edu.my/4306/ http://lintas.uum.edu.my:8080/elmu/index.jsp?module=webopac-l&action=fullDisplayRetriever.jsp&szMaterialNo=0000208037 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|