導出完成 — 

Kegagalan perkhidmatan: Implikasi kepada usahawan dalam industri perkhidmatan

Kualiti perkhidntatan telah menjadi pembolehubah yang sangat strategic dalam usaha organisasi untuk memuaskan dan mengekalkan pelanggan. la juga telah menjadi tonggak kepuasan pengguna, lantaran firma ingin menonjolkan ciri perkhidmatan mereka yang berbeza supaya dapat bersaing dalam pasaran kini....

全面介紹

Saved in:
書目詳細資料
Main Authors: Hussin, Zolkafli, Yeop Yunus, Nek Kamal
格式: Conference or Workshop Item
語言:English
出版: 2002
主題:
在線閱讀:http://repo.uum.edu.my/4306/1/zO.pdf
http://repo.uum.edu.my/4306/
http://lintas.uum.edu.my:8080/elmu/index.jsp?module=webopac-l&action=fullDisplayRetriever.jsp&szMaterialNo=0000208037
標簽: 添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!