Kegagalan perkhidmatan: Implikasi kepada usahawan dalam industri perkhidmatan

Kualiti perkhidntatan telah menjadi pembolehubah yang sangat strategic dalam usaha organisasi untuk memuaskan dan mengekalkan pelanggan. la juga telah menjadi tonggak kepuasan pengguna, lantaran firma ingin menonjolkan ciri perkhidmatan mereka yang berbeza supaya dapat bersaing dalam pasaran kini....

全面介绍

Saved in:
书目详细资料
Main Authors: Hussin, Zolkafli, Yeop Yunus, Nek Kamal
格式: Conference or Workshop Item
语言:English
出版: 2002
主题:
在线阅读:http://repo.uum.edu.my/4306/1/zO.pdf
http://repo.uum.edu.my/4306/
http://lintas.uum.edu.my:8080/elmu/index.jsp?module=webopac-l&action=fullDisplayRetriever.jsp&szMaterialNo=0000208037
标签: 添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!