Kesan pendekatan kemahiran berfikir aras tinggi terhadap skor penulisan karangan murid
Kesan pendekatan kemahiran berfikir aras tinggi terhadap skor penulisan karangan murid by Norliza Abdullah
Saved in:
主要作者: | Norliza Abdullah |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
Tanjong Malim
2018
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3983 https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3983 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Analisis elemen kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) dalam penulisan karangan murid berdasarkan Teori Metafora Konsepsi
由: Sharwinthiran Thavarajah
出版: (2021) -
Kesediaan guru dalam pelaksanaan kemahiran berfikir terhadap pengajaran penulisan karangan murid bukan Melayu
由: Jamian Abdul Rasid, Othman Shamsudin, Md Sabil Azhar, Masamin Juanes,
出版: (2016) -
Kesan pelaksanaan pendekatan pembelajaran koperatif model STAD dalam penulisan karangan Bahasa Melayu murid tingkatan dua
由: Suzana Abu Hassan
出版: (2018) -
Kesan teknik eksplorasi internet berasaskan pendekatan konstruktivisme terhadap penulisan karangan fakta
由: Ratnam Kavitha,
出版: (2017) -
Keberkesanan pendekatan autentik dalam meningkatkan tahap penulisan karangan pelajar
由: Osman Zulkifli, Sarudin Anida, Janan Dahlia, Omar Ani,
出版: (2016)