Penerapan Model Pembelajaran Numbered Head Together di Sekolah Rendah Wilayah Aceh Barat
Pembelajaran merupakan satu unsur penting untuk mencapai keberhasilan dalam pengajaran. Proses transformasi ilmu pengetahuan serta nilai berlaku dalam proses pembelajaran itulah terjadi. Di samping itu juga, interaksi antara guru dengan murid turut berlaku dalam proses tersebut bagi pihak guru me...
Saved in:
Main Author: | Rahimah, Embong |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Malay |
Published: |
2018
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.unisza.edu.my/5968/1/FH02-INSPIRE-18-22033.pdf http://eprints.unisza.edu.my/5968/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pengaruh Kefahaman Guru terhadap Model Pembelajaran Contextual Teaching and Learning di Aceh Barat
by: Rahimah, Embong, et al.
Published: (2018) -
Cooperative learning :numbered heads together's strategy in learning mathematics among secondary school student
by: Norzubaidah, Ab. Halim
Published: (2009) -
Hubungan kesediaan belajar dan motivasi dengan gaya pembelajaran murid sekolah rendah di Wilayah Persekutuan Labuan
by: Khairul Nisah Bujang
Published: (2014) -
Penerapan nilai rasionalisme dan objektisme dalam pengajaran guru Matematik sekolah rendah
by: Dollah Mohd Uzi, Saad Noor Shah, Abdullah Mohd Faizal Nizam Lee, Yusof Qismullah,
Published: (2016) -
Pelaksanaan kelas pemulihan di sekolah rendah Wilayah Persekutuan : satu tinjauan
by: Awang, Rashida
Published: (1995)