Penerapan Model Pembelajaran Numbered Head Together di Sekolah Rendah Wilayah Aceh Barat
Pembelajaran merupakan satu unsur penting untuk mencapai keberhasilan dalam pengajaran. Proses transformasi ilmu pengetahuan serta nilai berlaku dalam proses pembelajaran itulah terjadi. Di samping itu juga, interaksi antara guru dengan murid turut berlaku dalam proses tersebut bagi pihak guru me...
Saved in:
主要作者: | Rahimah, Embong |
---|---|
格式: | Article |
語言: | Malay |
出版: |
2018
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.unisza.edu.my/5968/1/FH02-INSPIRE-18-22033.pdf http://eprints.unisza.edu.my/5968/ |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Pengaruh Kefahaman Guru terhadap Model Pembelajaran Contextual Teaching and Learning di Aceh Barat
由: Rahimah, Embong, et al.
出版: (2018) -
Cooperative learning :numbered heads together's strategy in learning mathematics among secondary school student
由: Norzubaidah, Ab. Halim
出版: (2009) -
Hubungan kesediaan belajar dan motivasi dengan gaya pembelajaran murid sekolah rendah di Wilayah Persekutuan Labuan
由: Khairul Nisah Bujang
出版: (2014) -
Penerapan nilai rasionalisme dan objektisme dalam pengajaran guru Matematik sekolah rendah
由: Dollah Mohd Uzi, Saad Noor Shah, Abdullah Mohd Faizal Nizam Lee, Yusof Qismullah,
出版: (2016) -
Pelaksanaan kelas pemulihan di sekolah rendah Wilayah Persekutuan : satu tinjauan
由: Awang, Rashida
出版: (1995)