Pengajaran KBAT Merentas Kurikulum: Cabaran Guru dalam Pelaksanaan
Pengajaran Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT) merentas kurikulum memerlukan semua guru melaksanakan perubahan pendekatan pengajaran daripada berpusat guru kepada berpusatkan pelajar. Guru bukan lagi sebagai pemberi maklumat dan pelajar bukan lagi sebagai penerima yang pasif. Guru perlu menjadi fa...
Saved in:
Main Authors: | , |
---|---|
格式: | Article |
語言: | English English |
出版: |
Penerbit UMS
2023
|
主題: | |
在線閱讀: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/37271/1/ABSTRACT.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/37271/2/FULL%20TEXT.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/37271/ https://doi.org/10.51200/jpp.v11i1.4280 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|