Export Ready — 

Konteks, input, proses dan hasil penggunaan kaedah illustrasi komik terhadap pelajar tingkatan empat dalam pengajaran dan pembelajaran mata pelajaran sejarah di salah sebuah sekolah di daerah Papar: satu kajian kes

Kajian ini bertujuan menilai konteks, input, proses dan hasil penggunaan kaedah ilustrasi komik dalam pengajaran dan pembelajaran mata pelajaran Sejarah di salah sebuah sekolah di daerah Papar. Sabah. Seramai enam orang pelajar tingkatan Empat iaitu pelajar dari tingkatan empat A, empat B dan Empat...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Azalina Abdul Wahap
Format: Thesis
Language:English
English
Published: 2013
Subjects:
Online Access:https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/43357/3/ABSTRACT.pdf
https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/43357/2/FULLTEXT.pdf
https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/43357/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!