Konteks, input, proses dan hasil penggunaan kaedah illustrasi komik terhadap pelajar tingkatan empat dalam pengajaran dan pembelajaran mata pelajaran sejarah di salah sebuah sekolah di daerah Papar: satu kajian kes
Kajian ini bertujuan menilai konteks, input, proses dan hasil penggunaan kaedah ilustrasi komik dalam pengajaran dan pembelajaran mata pelajaran Sejarah di salah sebuah sekolah di daerah Papar. Sabah. Seramai enam orang pelajar tingkatan Empat iaitu pelajar dari tingkatan empat A, empat B dan Empat...
Saved in:
主要作者: | |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English English |
出版: |
2013
|
主題: | |
在線閱讀: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/43357/3/ABSTRACT.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/43357/2/FULLTEXT.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/43357/ |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|