Konteks, input, proses dan hasil penggunaan kaedah illustrasi komik terhadap pelajar tingkatan empat dalam pengajaran dan pembelajaran mata pelajaran sejarah di salah sebuah sekolah di daerah Papar: satu kajian kes

Kajian ini bertujuan menilai konteks, input, proses dan hasil penggunaan kaedah ilustrasi komik dalam pengajaran dan pembelajaran mata pelajaran Sejarah di salah sebuah sekolah di daerah Papar. Sabah. Seramai enam orang pelajar tingkatan Empat iaitu pelajar dari tingkatan empat A, empat B dan Empat...

全面介紹

Saved in:
書目詳細資料
主要作者: Azalina Abdul Wahap
格式: Thesis
語言:English
English
出版: 2013
主題:
在線閱讀:https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/43357/3/ABSTRACT.pdf
https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/43357/2/FULLTEXT.pdf
https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/43357/
標簽: 添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!