Kesan Kaedah Pembelajaran Berasaskan Permainan Bukan Digital dan Aras Kognitif Soalan Terhadap Pencapaian Pelajar Tingkatan Dua dalam Transformasi Isometri

Bentuk pengajaran dan pembelajaran pada abad ke-21 memerlukan guru untuk memainkan peranan dalam melibatkan pelajar secara aktif dalam aktiviti pembelajaran dengan menyediakan bahan bantu belajar yang inovatif supaya dapat mencorak pemikiran pelajar dengan lebih berkesan. Walau bagaimanapun, amalan...

全面介紹

Saved in:
書目詳細資料
主要作者: Shamsurya, Hamden Hamid
格式: Thesis
語言:English
出版: UNIMAS Institutional Repository 2022
主題:
在線閱讀:http://ir.unimas.my/id/eprint/39172/3/Shamsurya%20ft.pdf
http://ir.unimas.my/id/eprint/39172/
標簽: 添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!