Kesan Kaedah Pembelajaran Berasaskan Permainan Bukan Digital dan Aras Kognitif Soalan Terhadap Pencapaian Pelajar Tingkatan Dua dalam Transformasi Isometri
Bentuk pengajaran dan pembelajaran pada abad ke-21 memerlukan guru untuk memainkan peranan dalam melibatkan pelajar secara aktif dalam aktiviti pembelajaran dengan menyediakan bahan bantu belajar yang inovatif supaya dapat mencorak pemikiran pelajar dengan lebih berkesan. Walau bagaimanapun, amalan...
Saved in:
主要作者: | |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
UNIMAS Institutional Repository
2022
|
主題: | |
在線閱讀: | http://ir.unimas.my/id/eprint/39172/3/Shamsurya%20ft.pdf http://ir.unimas.my/id/eprint/39172/ |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
成為第一個發表評論!