Persepsi pelajar kolej vokasional berpencapaian rendah terhadap matematik menerusi pendekatan 'Q-methodology'

Kajian ini bertujuan untuk melihat persepsi pelajar kolej vokasional berpencapaian rendah dalam Matematik terhadap Matematik serta mengenalpasti faktor yang mempengaruhi individu untuk belajar Matematik sama ada faktor individu (efikasi kendiri dan kepercayaan individu), faktor guru (gaya pengajaran...

全面介紹

Saved in:
書目詳細資料
Main Authors: Marham, Marsilah Anum, Mohd Ayub, Ahmad Fauzi, Ahmad Tarmizi, Rohani
格式: Conference or Workshop Item
語言:English
出版: Faculty of Educational Studies, Universiti Putra Malaysia 2016
在線閱讀:http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/60133/1/53-4.pdf
http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/60133/
標簽: 添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!