Sumbangan Peramal Kognitif Dan Bukan Kognitif Terhadap Pencapaian Akademik Dalam Kalangan Pelajar Di Sebuah Institusi Pengajian Tinggi Awam
Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti sumbangan peramal kognitif dan bukan kognitif terhadap pencapaian akademik The purpose of this study is to identify the contribution of cognitive and non-cognitive predictors on academic achievement among students at a public higher learning institution.
Saved in:
主要作者: | Syed Ahmad , Sharifah Aminah |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
2009
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.usm.my/28710/1/Sumbangan_peramal_kognitif_dan_bukan_kognitif_terhadap_pencapaian_akademik_dalam_kalangan_pelajar_di_sebuah_institusi_pengajian_tinggi_awam.pdf http://eprints.usm.my/28710/ |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Tingkah laku, emosi, dan kognitif murid sebagai faktor peramal pencapaian akademik
由: Yusuf, Nor Yuzie, et al.
出版: (2014) -
PLG551 - PERKEMBANGAN KOGNITIF FEBRUARI 1998
由: PPIP, Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan
出版: (1998) -
PLG 422 - Teori-Teori Pembelajaran Kognitif
由: PPIP, Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan
出版: (1995) -
PGT 321 - TEORI-TEORI PEMBELAJARAN KOGNITIF SEPT 1999.
由: PPIP, Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan
出版: (1999) -
PGT 421 - TEORI-TEORI PEMBELAJARAN KOGNITIF SEPT 1997.
由: PPIP, Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan
出版: (1997)