Kesan penggunaan prosedur pembelajaran kawalan kendiri (self-regulated learning) terhadap pencapaian akademik, kemahiran meta kognitif dan motivasi pelajar politeknik : kajian kes
Pembelajaran Kawalan Kendiri (PKK) merupakan satu strategi pembelajaran efektif yang membantu pelajar untuk kompeten dan mempunyai autonomi dalam diri. Namun, prosedur yang betul bagi mengaplikasikan PKK masih memerlukan penambahbaikan disebabkan oleh pelajar cepat bosan belajar subjek teori. Pelaja...
Saved in:
主要作者: | Sahdan, Shafizza |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English English English |
出版: |
2019
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.uthm.edu.my/124/1/24p%20SHAFIZZA%20SAHDAN.pdf http://eprints.uthm.edu.my/124/2/SHAFIZZA%20SAHDAN%20COPYRIGHT%20DECLARATION.pdf http://eprints.uthm.edu.my/124/3/SHAFIZZA%20SAHDAN%20WATERMARK.pdf http://eprints.uthm.edu.my/124/ |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Pengaruh pengawalan kendiri dan motivasi terhadap pencapaian akademik
由: Tan, Cho Chiew
出版: (2013) -
Hubungan antara determinasi kendiri, personaliti big five dengan motivasi pencapaian dan pencapaian akademik
由: Fatimahwati Halim,, et al.
出版: (2016) -
Pengaruh motivasi terhadap pencapaian akademik pelajar
由: Ahmad Tajuddin, Ruzaini
出版: (2009) -
Hubungan antara stres, motivasi, konsep kendiri dengan pencapaian akademik dalam kalangan pelajar kolej matrikulasi
由: Norhisham Abdul Razak
出版: (2019) -
Kesan Pembelajaran Berasaskan Masalah
Terhadap Penguasaan Kemahiran Generik Dan Pencapaian
Akademik Pelajar Di Politeknik Malaysia
由: Awang, Halizah
出版: (2010)