Penerimaan pembelajaran berasaskan permainan digital dalam mempengaruhi motivasi belajar
Kajian ini bertujuan mengkaji persepsi pelajar dalam penerimaan pembelajaran berasaskan permainan digital dalam meningkatkan motivasi belajar. Kajian kuantitatif berbentuk tinjauan ini melibatkan 234 orang pelajar Tahun 1 Diploma dalam pelbagai kursus di tiga buah Kolej Vokasional Negeri Melaka. Ana...
Saved in:
Main Authors: | Abdul Halim, F., Wan Muda, W.H.N., Azlinda, A. M. |
---|---|
其他作者: | Lee, Ming Foong |
格式: | Book Section |
语言: | English |
出版: |
Penerbit UTHM
2020
|
主题: | |
在线阅读: | http://eprints.uthm.edu.my/2564/1/Penerimaan%20pembelajaran%20berasaskan%20permainan%20digital.pdf http://eprints.uthm.edu.my/2564/ |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Motivasi kerja di kalangan pensyarahpensyarah di Fakulti Teknologi Kejuruteraan, Kolej Universiti Teknologi Tun Hussein Onn (KUiTTHO)
由: Puteh @ Arif, Nazura
出版: (2001) -
Faktor-faktor yang mempengaruhi pelajar wanita dalam memilih bidang kejuruteraan awam, elektrik dan mekanikal sebagai suatu kerjaya masa hadapan
由: Lau @ Abd. Kadir, Helen
出版: (2001) -
Kemahiran kebolehkerjaan pelajar SMPK Vokasional Indahpura bermasalah pembelajaran
由: Izam, Saslizawati
出版: (2016) -
Penilaian terhadap modul pembelajaran pengiklanan (MPP) di Politeknik Port Dickson
由: Mohd Idris, Nor Rizan
出版: (2002) -
Penghasilan sistem pemasaran program pendidikan berterusan (e-pemasaran) berasaskan web bagi unit pendidikan berterusan KUiTTHO: kajian kebolehgunaan di KUiTTHO
由: Ramli, Anis Safinaz
出版: (2003)