Pengaruh elemen gamifikasi terhadap motivasi pelajar menggunakan aplikasi quizizz
Pelajar generasi abad ke 21 sekarang lebih berminat belajar menggunakan gadjet atau alat-alat komunikasi canggih tanpa wayar yang berasaskan teknologi. Sejajar dengan hasrat kerajaan dalam mempraktikkan Pendidikan Abad ke-21 (PAK 21) dalam melahirkan pelajar yang berkolaboratif dan berfikiran kritis...
Saved in:
主要作者: | |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English English English |
出版: |
2019
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.uthm.edu.my/625/1/24p%20%20NURATHIRAH%20ABD%20NASIR.pdf http://eprints.uthm.edu.my/625/2/NURATHIRAH%20ABD%20NASIR%20COPYRIGHT%20DECLARATION.pdf http://eprints.uthm.edu.my/625/3/NURATHIRAH%20ABD%20NASIR%20WATERMARK.pdf http://eprints.uthm.edu.my/625/ |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|