Aplikasi modul belajar melaui bermain dalam kefahaman awal matematk dan motivasi kana-kanak prasekolah
The purpose of this research is to identify the effectiveness of using learning through play module on preschool children’s understanding and motivation in the prenumber experience and number concept topics. This research also examined the perceptions of preschool teachers on teaching and learning p...
Saved in:
主要作者: | Mohamad Ashari, Zakiah |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English |
出版: |
2014
|
主题: | |
在线阅读: | http://eprints.utm.my/id/eprint/78646/1/ZakiahMohamadAshariPFP2014.pdf http://eprints.utm.my/id/eprint/78646/ http://dms.library.utm.my:8080/vital/access/manager/Repository/vital:98595 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Pembinaan modul belajar melalui bermain dalam pembelajaran awal matematik kanak-kanak prasekolah
由: Mohamad Ashari, Zakiah, et al.
出版: (2015) -
Modul membaca awal prasekolah menggunakan nyanyian berasaskan teori psikolinguistik kognitif dan aplikasi kaedah belajar melalui bermain
由: Hanifah Sabin,, et al.
出版: (2019) -
Belajar melalui bermain : prinsip utama kurikulum
pendidikan awal kanak-kanak
由: Sharifah Nor Puteh,, et al.
出版: (2013) -
Persepsi ibu bapa terhadap aktiviti belajar melalui bermain bagi kanak-kanak prasekolah
由: Masyetah Munawwarah Abu Bakar Sedek
出版: (2021) -
Belajar sambil bermain di dalam kelas pada peringkat pendidikan awal kanak-kanak
由: Janius, Naldo, et al.
出版: (2023)