Perbandingan proses penyiasatan pelajar Malaysia dan United Kingdom : kajian merentas usia
Proses penyiasatan merupakan salah satu elemen utama dalam pemikiran saintifik yang menjadi matlamat utama proses pengajaran dan pembelajaran sains. Artikel ini bertujuan melaporkan dapatan kajian perbandingan proses penyiasatan antara pelajar Malaysia dan United Kingdom di peringkat sekolah menenga...
Saved in:
Main Authors: | Surif, Johari, Arshad, Mohammad Yusof, Ibrahim, Nor Hasniza |
---|---|
格式: | Conference or Workshop Item |
語言: | English |
出版: |
2008
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.utm.my/id/eprint/7901/1/EDUPRES_%28F2%29_5.pdf http://eprints.utm.my/id/eprint/7901/ https://www.researchgate.net/publication/51001422_Perbandingan_proses_penyiasatan_pelajar_Malaysia_dan_United_Kingdom_kajian_merentas_usia |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kajian perbandingan pemikiran saintifik pelajar Malaysia dengan United Kingdom
由: Surif, Johari
出版: (2010) -
Kefahaman pelajar mengenai konsep zarah : perbandingan respon pelajar di Malaysia dan pelajar di United Kingdom
由: Arshad, Mohammad Yusof, et al.
出版: (2002) -
Perbandingan pengkonsepan mengenai unsur kimia bagi pelajar Malaysia dan pelajar United Kingdom
由: Arshad, Mohammad Yusof
出版: (1998) -
Proses kreatif penulisan cerpen: satu tinjauan merentas generasi
由: Norshah Aizat, Shuaib, et al.
出版: (2020) -
Penyiasatan dan penyelesaian frod
由: Ismail, Johari
出版: (2005)