Perbandingan proses penyiasatan pelajar Malaysia dan United Kingdom : kajian merentas usia
Proses penyiasatan merupakan salah satu elemen utama dalam pemikiran saintifik yang menjadi matlamat utama proses pengajaran dan pembelajaran sains. Artikel ini bertujuan melaporkan dapatan kajian perbandingan proses penyiasatan antara pelajar Malaysia dan United Kingdom di peringkat sekolah menenga...
Saved in:
Main Authors: | Surif, Johari, Arshad, Mohammad Yusof, Ibrahim, Nor Hasniza |
---|---|
Format: | Conference or Workshop Item |
Language: | English |
Published: |
2008
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/id/eprint/7901/1/EDUPRES_%28F2%29_5.pdf http://eprints.utm.my/id/eprint/7901/ https://www.researchgate.net/publication/51001422_Perbandingan_proses_penyiasatan_pelajar_Malaysia_dan_United_Kingdom_kajian_merentas_usia |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kajian perbandingan pemikiran saintifik pelajar Malaysia dengan United Kingdom
by: Surif, Johari
Published: (2010) -
Kefahaman pelajar mengenai konsep zarah : perbandingan respon pelajar di Malaysia dan pelajar di United Kingdom
by: Arshad, Mohammad Yusof, et al.
Published: (2002) -
Perbandingan pengkonsepan mengenai unsur kimia bagi pelajar Malaysia dan pelajar United Kingdom
by: Arshad, Mohammad Yusof
Published: (1998) -
Proses kreatif penulisan cerpen: satu tinjauan merentas generasi
by: Norshah Aizat, Shuaib, et al.
Published: (2020) -
Penyiasatan dan penyelesaian frod
by: Ismail, Johari
Published: (2005)