Kajian persepsi pelajar terhadap perkhidmatan yang ditawarkan di UUM

Adalah menjadi cabaran kepada pihak berkepentingan di Universiti untuk menawarkan servis yang terbaik kepada warganya, khususnya pelajar.Bagaimanapun, kajian komprehensif tentang kualiti perkhidmatan di Universiti di Malaysia masih belum memuaskan. Justeru, kajian ini dilaksanakan menggunakan pendek...

全面介紹

Saved in:
書目詳細資料
Main Authors: Aziz, Nazrina, Yatim, Bidin, Ismail, Suzilah, Yusof, Norhafezah, Awang Hashim, Rosna, Khadri, Norhana Shaibatul
格式: Monograph
語言:English
出版: Universiti Utara Malaysia 2012
主題:
在線閱讀:http://repo.uum.edu.my/14395/1/Kaj.pdf
http://repo.uum.edu.my/14395/
http://lintas.uum.edu.my:8080/elmu/index.jsp?module=webopac-l&action=fullDisplayRetriever.jsp&szMaterialNo=0000790710
標簽: 添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!