Kajian persepsi pelajar terhadap perkhidmatan yang ditawarkan di UUM
Adalah menjadi cabaran kepada pihak berkepentingan di Universiti untuk menawarkan servis yang terbaik kepada warganya, khususnya pelajar.Bagaimanapun, kajian komprehensif tentang kualiti perkhidmatan di Universiti di Malaysia masih belum memuaskan. Justeru, kajian ini dilaksanakan menggunakan pendek...
Saved in:
Main Authors: | , , , , , |
---|---|
格式: | Monograph |
語言: | English |
出版: |
Universiti Utara Malaysia
2012
|
主題: | |
在線閱讀: | http://repo.uum.edu.my/14395/1/Kaj.pdf http://repo.uum.edu.my/14395/ http://lintas.uum.edu.my:8080/elmu/index.jsp?module=webopac-l&action=fullDisplayRetriever.jsp&szMaterialNo=0000790710 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|