Kajian persepsi pelajar terhadap perkhidmatan yang ditawarkan di UUM
Adalah menjadi cabaran kepada pihak berkepentingan di Universiti untuk menawarkan servis yang terbaik kepada warganya, khususnya pelajar.Bagaimanapun, kajian komprehensif tentang kualiti perkhidmatan di Universiti di Malaysia masih belum memuaskan. Justeru, kajian ini dilaksanakan menggunakan pendek...
Saved in:
Main Authors: | Aziz, Nazrina, Yatim, Bidin, Ismail, Suzilah, Yusof, Norhafezah, Awang Hashim, Rosna, Khadri, Norhana Shaibatul |
---|---|
Format: | Monograph |
Language: | English |
Published: |
Universiti Utara Malaysia
2012
|
Subjects: | |
Online Access: | http://repo.uum.edu.my/14395/1/Kaj.pdf http://repo.uum.edu.my/14395/ http://lintas.uum.edu.my:8080/elmu/index.jsp?module=webopac-l&action=fullDisplayRetriever.jsp&szMaterialNo=0000790710 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kajian fenomena "No-Show Phenomenon" dalam kalangan calon yang telah ditawarkan kemasukan ke USM.
by: Abd Razak, Nordin
Published: (2017) -
Kajian Pasaran Mengenai Program Yang Akan Ditawarkan
by: Mohd Tamimi, Seri
Published: (2016) -
Graduan dan pengangguran
by: Ismail, Muhammad Nazli, et al.
Published: (2017) -
Borang Kajian Pasaran Mengenai Program Yang Akan Ditawarkan
by: Universiti Malaysia Sarawak, Pusat Jaminan Kualiti dan Pembangunan Akademik
Published: (2018) -
Contoh borang Kajian Pasaran Mengenai Program Yang Akan Ditawarkan
by: Universiti Malaysia Sarawak, Pusat Jaminan Kualiti dan Pembangunan Akademik
Published: (2019)