Kajian persepsi pelajar terhadap perkhidmatan yang ditawarkan di UUM
Adalah menjadi cabaran kepada pihak berkepentingan di Universiti untuk menawarkan servis yang terbaik kepada warganya, khususnya pelajar.Bagaimanapun, kajian komprehensif tentang kualiti perkhidmatan di Universiti di Malaysia masih belum memuaskan. Justeru, kajian ini dilaksanakan menggunakan pendek...
Saved in:
Main Authors: | Aziz, Nazrina, Yatim, Bidin, Ismail, Suzilah, Yusof, Norhafezah, Awang Hashim, Rosna, Khadri, Norhana Shaibatul |
---|---|
格式: | Monograph |
語言: | English |
出版: |
Universiti Utara Malaysia
2012
|
主題: | |
在線閱讀: | http://repo.uum.edu.my/14395/1/Kaj.pdf http://repo.uum.edu.my/14395/ http://lintas.uum.edu.my:8080/elmu/index.jsp?module=webopac-l&action=fullDisplayRetriever.jsp&szMaterialNo=0000790710 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kajian fenomena "No-Show Phenomenon" dalam kalangan calon yang telah ditawarkan kemasukan ke USM.
由: Abd Razak, Nordin
出版: (2017) -
Kajian Pasaran Mengenai Program Yang Akan Ditawarkan
由: Mohd Tamimi, Seri
出版: (2016) -
Graduan dan pengangguran
由: Ismail, Muhammad Nazli, et al.
出版: (2017) -
Borang Kajian Pasaran Mengenai Program Yang Akan Ditawarkan
由: Universiti Malaysia Sarawak, Pusat Jaminan Kualiti dan Pembangunan Akademik
出版: (2018) -
Contoh borang Kajian Pasaran Mengenai Program Yang Akan Ditawarkan
由: Universiti Malaysia Sarawak, Pusat Jaminan Kualiti dan Pembangunan Akademik
出版: (2019)