Keberkesanan peta pemikiran i-think dalam meningkatkan kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT)[The effectiveness of i-think thinking maps in improving higher order thinking skills (HOTS)]
Education in Malaysia requires highly qualified teachers to meet the needs of the 21st century educational system. One of the key dimensions of teacher effectiveness is teaching strategies. Higher order thinking skills (HOTS) is one of the skills in teaching and learning today. HOTS is the ability...
Saved in:
Main Authors: | Roslan, Ab Rahman, Roselizam, Daud, Amirah Wahidah, Adnan |
---|---|
格式: | Article |
語言: | English |
出版: |
2020
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.unisza.edu.my/6937/1/FH02-FKI-20-38664.pdf http://eprints.unisza.edu.my/6937/ |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Persepsi Guru terhadap Penggunaan Peta Pemikiran I-Think dalam Pengajaran Pendidikan Islam [Teacher’s Perception The Use of i-Think Map in Islamic Education Teaching]
由: Roslan, Ab Rahman, et al.
出版: (2020) -
Keberkesanan peta pemikiran (i-think) dalam meningkatkan pencapaian penulisan Bahasa Melayu murid tahun 6
由: Rohaida Yusop,, et al.
出版: (2015) -
Kesan penggunaan peta pemikiran i-Think terhadap pencapaian kemahiran berfikir aras tinggi murid dan tabiat berfikir dalam mata pelajaran sains tahun enam
由: Aspazaida Yob
出版: (2019) -
Penggunaan peta pemikiran I-Think dalam pemahaman KOMSAS Bahasa Melayu
由: Abdul Rasid Jamian,, et al.
出版: (2017) -
Penggunaan peta I-Think dalam meningkatkan kemahiran menulis karangan Bahasa Melayu
由: Wan Norhaliesha Wan Rozeiman
出版: (2023)