The Learning Approach Of Pre University Students And Its Relationship With Their Performance In Mendelian Genetics
Semakin ramai ahli pendidik serta pengkaji menganjur penggunaan secara meluas pelbagai strategi kognitif serta metakognitif dalam usaha untuk meningkatkan pembelajaran dan pemikiran pelajar. Efikasi pembelajaran pelajar sebahagiannya ditentukan oleh kebolehan mereka dalam menangani tuntutan kogni...
Saved in:
Main Authors: | Syed Idros, Sharifah Norhaidah, Abdul Rahim, Mardiana |
---|---|
格式: | Article |
语言: | English |
出版: |
Penerbit Universiti Sains Malaysia
2004
|
主题: | |
在线阅读: | http://eprints.usm.my/34220/1/Jilid_19_Artikel_05.pdf http://eprints.usm.my/34220/ http://apjee.usm.my/JPP_19_2004/Jilid%2019%20Artikel%2005.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Kesan Penggunaan Peta Konsep Bersama Koswer
Pengajaran Sains Tingkatan 1 (Kementerian
Pendidikan Malaysia) Dalam Meningkatkan
Pengetahuan Dan Kesedaran Alam Sekitar
(The Effect Of Using Concept Map With Teaching
Courseware Of Form 1 Sciences [Ministry Of
Education, Malaysia] In Increasing The
Environmental Knowledge And Awareness)
由: Kaliaperumal , Renuka, et al.
出版: (2008) -
Mendelian and non-Mendelian quadratic operators
由: Ganikhodjaev, Nasir, et al.
出版: (2013) -
Undergraduates’ interest towards learning genetics concepts through integrated STEM problem based learning approach
由: Abdul Rahim, Shamimah Parveen, et al.
出版: (2020) -
Difficulties experience by Science Foundation students on basic Mendelian Genetics topic: A preliminary study
由: Fadzilah Awang-Kanak, et al.
出版: (2016) -
Assessment of Practical and Scientific Writing Skills for Pre-University Students through Project-Based Learning
由: Wan Roslina, Wan Yusof, et al.
出版: (2021)