Kesan penggunaan aplikasi plickers dalam pembelajaran topik imbuhan berasaskan gamifikasi terhadap pelajar tahun tiga.
Tujuan kajian ini ialah mengkaji kesan penggunaan aplikasi Plickers dalam pembelajaran topik imbuhan tahun tiga berasaskan gamifikasi terhadap motivasi, pencapaian dan persepsi pelajar. Reka bentuk kajian ini ialah kajian eksperimental satu kumpulan ujian pra dan pos. Seramai 30 orang pelajar sekola...
Saved in:
Main Authors: | , |
---|---|
格式: | Article |
语言: | English |
出版: |
Areadiscover
2022
|
主题: | |
在线阅读: | http://eprints.utm.my/104529/1/TanChengRuiZaidatunTasir2022_KesanPenggunaanAplikasiPlickersDalamPembelajaran.pdf http://eprints.utm.my/104529/ http://dx.doi.org/10.47405/mjssh.v7i3.1340 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|