Kesan penggunaan aplikasi plickers dalam pembelajaran topik imbuhan berasaskan gamifikasi terhadap pelajar tahun tiga.

Tujuan kajian ini ialah mengkaji kesan penggunaan aplikasi Plickers dalam pembelajaran topik imbuhan tahun tiga berasaskan gamifikasi terhadap motivasi, pencapaian dan persepsi pelajar. Reka bentuk kajian ini ialah kajian eksperimental satu kumpulan ujian pra dan pos. Seramai 30 orang pelajar sekola...

全面介绍

Saved in:
书目详细资料
Main Authors: Tan, Cheng Rui, Tasir, Zaidatun
格式: Article
语言:English
出版: Areadiscover 2022
主题:
在线阅读:http://eprints.utm.my/104529/1/TanChengRuiZaidatunTasir2022_KesanPenggunaanAplikasiPlickersDalamPembelajaran.pdf
http://eprints.utm.my/104529/
http://dx.doi.org/10.47405/mjssh.v7i3.1340
标签: 添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!